Trenger du en frilanser?

Denne bloggen er ikke i drift lenger, men fortvil ikke: Du kan fortsatt få tak i meg.

Hvis du tror jeg har en penn som passer for deg og ditt medium kan du besøke min hjemmeside for mer informasjon om kvalifikasjoner, erfaringer og frilanstjenester.

journalist logo blokk 1

 

Trenger du et bilde av meg?
Fra tid til annen uttalerer jeg meg i media, folk ønsker å omtale bloggen, eller noen trykker en av mine tekster. Om det er tilfelle behøver du kanskje et bilde.

Bilder til slik bruk finner du inne på flickr ved å trykke på denne linken. All bruk av bilder forutsetter kreditering av fotograf Monica Strømdahl.

Legg igjen en kommentar

